wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

در این مطلب قصد دارم تا شما رو با ساخته جدیدم اشنا کنم . برای دانلود و خوندن توضیحات بازی به ادامه مطلب بروید .

 

توضیحات :

ایده ساخت این بازی زمانی به ذهنم رسید . که گوشی قدیمی بابام رو پیدا کردم و بعد از روشن کردن و رفتن به قسمت بازی های موبایل بعد از سال ها چشم به بازی مار خورد و با خودم گفتم باید این بازی رو توی کامپیوترم داشته باشم که همون موقع شروع به نوشتن این برنامه کردم اما با گرافیک بهبود یافته و در اصل این این بازی نسخه ریمیک بازی مار گوشی های قدیمی است .

 

نقات قوت و ضعف بازی :

1.گرافیک بهبود یافته نسبت به نسخه های موبایل

 

2.حجم بسیار کم

 

3.انعتاف پذیری بالا ( این بازی روی لینوکس , ویندوز و مک قابل نصب است ) .

 

4.اعتیاد پذیر بودن بازی

 

اموزش نصب

برای نصب این بازی ابتدا اخرین نسخه پایتون رو نصب کنید ( دقت داشته بازی در زمان نصب پایتون تیک pip رو بزنید ) سپس داخل CMD عبارت  :  "pip install pygame" 

 

رو بنویسید و فایل پایتونی که دانلود کردید رو اجرا کنید و از بازی لذت ببرید .

 

لینک های دانلود

 

Download
 

سخن اخر

توجه داشته باشید این بازی توسط من (عرفان دهستانی یا wild baer ) ساخته شده است . و توسط خودم در وبلاگ خودم ( wild baer weblog ) و وبلاگ گروه نرم افزاری اچ ام زد نشر داده شده است . هر گونه کپی برداری و نشر بدون اجازه این یازی پیگرد قانونی دارد .

 

امید وارم از این مطلب لذت برده باشید .

 

 

 

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • عرفان دهستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی