wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

بازی ماینکرافت مثل بیشتر بازی های جهان باز دارای مکان های مخفی و اسرار امیز است که در این مطلب با تعدادی از انها اشنا خواهیم شد .

 

1-جایی در میان شن ها

 

 

قطعا برای شما پیش اومده که در ماینکرافت توی صحرا گیر افتاده باشید . اما اگر داخل صحرا به جست و جو بپردازی حتما با مکانی شبیه به هرم هایی که در مصر باستان وجود داشتن و الان هم وجود دارند . روبه رو خواهید شد . که اگر بتونید از تله های موجود در داخل هرم جون سالم به در ببرید . با چهار صندوقچه که داخل اون ها پر از منابع است . رو به رو میشوید و متوجه می شوید که گیر افتادن داخل صحرا اون قدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست .

 

2-معبدی در اعماق دریا

 

 

در داخل دریا های ماینکرافت فضا های اسرار امیزی وجود دارد . که یکی از اون ها مکانی هست . که شباهت زیادی به معبد دارد . اما معبدی پر از منابع که شما به سادگی و با کمی گشت و گذار در دریا ها می توانید انها را پیدا کنید .

 

 

 

البته من درباره کشتی شکسته در داخل دریا و همین طور قلعه عظیم زیر روستا ها هم شنیده ام اما نتونستم به چشم انها را ببینم به همین خاطر جایی برای اون ها در این مطلب ندیدم . امید وارم که لذت برده باشید . لایک و کامنت رو فراموش نکنید .

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی