wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد دارم تا دانلود از برنامه steam را به شما اموزش دهم .

مراحل :

1.از اینجا برنامه steam را دانلود کنید .

2.نصب را شروع کنید و بعد از اتمام دانلود صبر کنید تا برنامه اپدیت های مورد نیاز اش را انجام دهد .

3.اطلاعات اکانت خود را وارد کنید . (اگر اکانت ندارید از طریق برنامه یک اکانت بسازید)

4.وارد اکانت خود شوید و سپس به بخش store بروید .

5.نام بازی مورد نظر خود را در بخش بالا و در سمت راست (بخش search) بنویسید و رو بازی مورد نظر تون کلیک کنید .

6. رو دکمه install کلیک کنید .

7. مسیر دانلود و نصب بازی رو انتخاب کنید و رو دکمه next کلیک کنید .

 

در این مطلب سعی شد تا حد امکان به صورت کوتاه و مختصر اموزش دانلود و نصب از برنامه steam را به شما اموزش دهم امید وارم از این اموزش لذت برده باشید .

 

 

لایک و کامنت رو فرموش نکنید.

نظرات (۲)

سلام دوست عزیز بسیار عالی بود

ببخشید من تازه واردم و زیاد بلد نیستم یه سوال داشتم ازت؟

چطوری روی پستام عکس مخصوص بزارم؟؟؟

منظورم داخل پست نیستااا

خود پستم مخیا عکس داشته باشه

پاسخ:
سلام دوست عزیز  منظورت رو دقیق متوجه نشدم اگر میشه بهتر توضیح بدی تا راهنماییت کنم .

وبمو ببین ..مطالبم عکس نداره هرکاری میکنم نمیشه

پاسخ:
دوست عزیز من با قالبی که شما استفاده می کنید. کار نکرم ولی فکر می کنم. اگر اول مطلب تون قبل از نوشته یه عکس بزارید. درست می شه. امتحان کنید. اگر مشکل رفع نشد. بگید تا راهنمایی تون بکنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی