wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام به همه شمایی که من رو دنبال می کنید (هر چند تعداد محدود) در طی اتفاقاتی که توی این مدت افتاده (راه اندازی کامل سایت و پیج انستاگرام) باید یک سری مسایل رو باشما درمیان بزارم که به شکل موردی اون ها رو توضیح میدم .

 

 

1 . راه اندازی سایت

اولین نکته این که سایت من به ادرس : www.wildbear.info به صورت کامل راه اندازی شد و از امروز به بعد بخش بزرگی از فعالیت من داخل سایت خواهد بود .

 

2 . بیرون امدن از گروه نرم افزاری اچ ام زد

نکته دوم اینه که من بخاطر مسائلی از گروه نرم افزاری اچ ام زد خارج شدم ولی مطالبم رو از اونجا پاک نمی کنم تا شاید روزی به درد کسی بخورد .

 

3 . پیج انستاگرام wild bear

از امروز شما می تونید بخشی از فعالیت من رو داخل پیج wild.bear.official@ دنبال کنید . البته موضوع پیج تغییر کرده و در داخل پیج مسایل فردیم رو با شما به اشتراک می گذارم و از حالت یک رسانه خبری به یک پیج فردی تغییر پیدا می کنه در ظمن بعضی اخبار هم داخل پیج با شما به اشتراک می گذارم .

 

4 . تغییر فعالیت وبلاگ

باز هم باید از کلمه از امروز استفاده کنم برای این موضوع که از الان به بعد وبلاگ من به یک وبلاگ شخصی برای به اشتراک گذاشتن نظرم با شما تبدیل می شود و شما می تونید مطالبم رو داخل سایت مشاهده کنید .

 

لینک های من :

انستاگرام : wild.bear.official@

سایت : www.wildbear.info

بلاگ : www.wild-bear.blog.ir

گیت هاب :wildbear-info

لینک حمایت :wildbear

 

امید وارم از این مطلب هم لذت برده باشید لایک و کامنت رو فراموش نکنید .

 

  • ۹۹/۰۸/۰۸
  • عرفان دهستانی

wild bear

بازی خوب

عرفان دهستانی

نظرات (۱)

  • سینا فرامرزیان
  • سلام،

    لطفا من رو از نویسنده بودن این وبلاگ حذف کنید چون می خوام وبلاگ جدید بسازم اما نمیشه.

    به نظر من اینستاگرام اصلا خوب نیست!

    خداحافظ

    پاسخ:
    سلام
    باشه , ممنون از راهنماییت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی