wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

 

در این مطلب قصد دارم تا توضیحاتی درباره بازی Fall Guys بدم و شما رو با نقات قوت و ضعف بازی Fall Guys اشنا کنم همین طور تریلر بازی Fall Guys و تعدادی عکس با کیفیت از بازی Fall Guys هم در مطلب قرار دادم تا با محیط بازی هم اشنا بشید .

 

در ابتدا بابت وقفه ای که در انتشار مطالب افتاده عذر می خوام .

وقتی اسم یک بازی بتل رویال به میان می یاد فکر اکثر ما به سمت بازی های شوتر و توفان های سمی میره ولی بازی fall guys با خلاقیت استدیو انگلیسی Mediatonic نظر همه ما نسبت به بازی های بتل رویال رو تغییر می ده .حالا باید به این سوال به پردازیم که بازی fall guys تنها یه ایده بکر داره یا می تونه ما رو برای ساعت ها سرگرم کنه .

 

سیستم بازی fall guys به این صورت هستش که در هر مسابقه نزدیک به 60 بازی کن در 5 مینی گیم به رقابت می پردازند و هر بار تعدادی از بازی کنان در هر مینی گیم می بازند و در نهایت در اخرین مینی گیم فقط یک نفر برنده میدان می شه و تاج رو به درست می یاره .در حقیقت بازی دارایه 24مینی گیم است که بازی به صورت رندوم 5 تا از اون مینی گیم ها  رو انتخاب می کنه .

از نظر من همین موضوع هست که باعث اعتیاد آور شدن این بازی می شه و مخاطب رو ترغیب می کنه که بار ها و بار ها به بازی کردن ادامه بده تا توی هر مینی گیم مهارت مورد نیازش رو کسب کنه .

در اصل , بازی fall guys به شما توانایی حرکت کردن , پریدن , شیرجه زدن و گرفتن رو می ده و شما باید با همین چند حرکت ساده در چالش های بازی پیروز بشید .

بازی fall guys با رابط کاربری ساده ای که داره باعث می شه که خیلی سریع بتونید با بازی اخت بشید .

البته باید این نکته منفی رو هم در نظر بگیریم که سیستم کنترل کاراکتر گاهی اوقات اون طور که باید به گیمیر واکنش نشون نمیده . نکته منفی دیگه بازی دخیل بودن شانس توی تعداد زیادی از مینی گیم هاست به شخصه هر بار با امید به این که این بار توی مسابقه از مینی گیم های مهارت محور استفاده شده باشه به سراغ بازی می رم .

در نهایت باید بگم بازی fall guys بازی بتل رویالی نیست که در حال حاضر بتونید جایگزینی برایش پیدا کنید با امید به بهبود سرور های بازی حذف مینی گیم های شانسی و بن شدن گیمر های متقلب این بازی می تونیم ساعت ها در این بازی به رقابت به پردازیم در ضمن باید گفت پرداخت های درون برنامه ای بازی فقط  مختص به خرید ایتم هایی برای زیبا کردن کاراکتر است و پرداخت های درون برنامه ای هیچ تاثیری رو تجربه ای  شما نخواهند داشت همین طور باید بگم این بازی هیچ محدودیت سنی ندارد .

 

 

امید وارم از این مطلب لذت برده باشید. نظر شما درباره بازی fall guys چیه ؟ لایک و کامن رو فراموش نکنید .

نظرات (۱)

سلام، بلاگت گیمه؟ دیسی فندوم که گذشت هیچی، چیزای دیگه رو که در آینده پخش میشن رو پوشش میدی؟

پاسخ:
سلام
بله سایت محتوای گیمینگ داره .
در حال حاضر متاسفانه توان پوشش زنده رو ندارم اما سعی می کنم خبر های مهم مرتبط با گیم رو حداکثر با دو روز تاخیر داخل سایت قرار بدم .
البته می تونید اخبار DCfandome رو داخل مطلب :( در DCfandome چه گذشت ) ببنید .
ادرس مطلب هم : http://wildbear.info/1399/06/03/DCfandome-1 هست.
در DCfandome چه گذشت ؟

www.wildbear.info

در DCfandome چه گذشت ؟

www.wildbear.info

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی