wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

 

در این مطلب قصد دارم تا شما رو با بازی Pc Creator اشنا کنم و توضیح مختصری درباره بازی به شما بدهم . همین طور نقات قوت و ظعف این بازی رو با شما در میان بگذارم .

 

از همین اول خیال همه شما رو راحت می کنم چون که این بازی هم رو اندروید و هم روی ای او اس ( ios ) به صورت رایگان در دسترس است . بازی Pc Creator  یک بازی شبیه ساز تعمیر و اسمبل کامپیوتر است که دل هر فرد علاقه مند به کامپیوتر و بازی های شبیه ساز رو بدست میاره .

 

 

روند بازی Pc Creator به این صورت است که شما یک فروشگاه کامپیوتر دارید و مشتریانی برای خرید کامپیوتر جدید یا تعمیر و اپگرید کامپیوتر فعلی خود پیش شما می ایند و شما در ازای انجام کار های اون ها پول دریافت می کنید . و با استفاده از این پول می تونید فروشگاه خود را اپگرید کنید همچنین برای خودتون کامپیوتر و تجهیزات بهتر بخرید .

 

 

اما کار از اون جایی سخت میشه که مشتریان داخل بازی به شما در خواست تعویض بعضی از قطعات مثل سی پی یو ( CPU ) رو میدند و اگر شما به اندازه کافی درباره قطعات کامپیوتر اطلاعات نداشته باشید و همین طور زبان انگلیسی قوی نداشته باشید خیلی کیج می شید و این بازی برای شما تبدیل به یک کابوس می شود برای مثال وقتی یک مشتری به شما در خواست تعویض سی پی یو ( CPU ) کامپیوترش رو می دهد شما باید با توجه به مادربورد اون یک سی پی یو ( CPU ) که با سوکت مادربورد همخونی داشته باشه رو انخاب کنید همین طور بدونید که کدوم سوکت برای کدوم برند اینتل یا ای ام دی ( AMD ) است .

 

 

اما اگر دانش متوسط یا زبان انگلیسی خوبی داشته باشید این بازی بسیار هم می تونه برای شما مفید و اموزنده باشه . البته بازی به غیر از بخش تعمیر و تعویض سخت افزار کار های نرم افزاری هم مانند نصب سیستم عامل , نصب برنامه هایی مثل ویروس کش و نصب بازی هم به شما محول می کنه که باید بعضی از اون ها رو بخرید .

 

 

در کل می تونم این بازی رو به افراد علاقه مند به کامپیوتر یا افرادی که زبان انگلیسی و دانش کامپیوتری خوبی دارند یا اینکه می خوان قبل از اسمبل کردن یک کیس واقعی خودشون رو توی محیط مجازی محک بزنن پیشنهاد کنم . در نهایت باید بگم بازی Pc Creator یک تجربه عالی برای افراد اعلاقه مند به دنیای کامپیوتر و تکنولوژی است و یک کابوس برای افرادی که اطلاعات کمی از کامپیوتر و دنیای تکنولوژی دارند .

امید وارم از این مطلب لذت برده باشید لاک و کامنت رو فراموش نکنید .

 

 

نظرات (۱)

عالی 👍🏻👍🏻👍🏻

پاسخ:
نظر لطف تونه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی