wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پنج بازی برتر

در این مطلب قصد دارم تا شما را با پنج بازی برتر از نظر تجربه یک کاربر عادی آشنا کنم .

توجه :این لیست نظر شخصی من است .

 

 

  1. Red Dead Redemption 2 (ردد ردیمشن 2)

 

 

من به شخصه به بازی هایی با گیم پلی طولانی علاقه خاصی دارم که ردد ردمشین 2 از این قاعده مستثنی نیست.همچنین این بازی با گرافیک چشم نواز اما وجود باگ های متعدد می تواند کاربران خود را راضی کند البته بازی ردد ردیمشن 2 دارای بخش انلاین نیز است که من از آن را تجربه نکردم و نمی تونم درباره آن نظر بدم .

 

  1. Watch Dogs 2(واچ داگز 2 )

بازی واتچ داگز 2 با وجود اینکه گیم پلی خیلی طولانی ندارد اما از نظر من بسیار سرگرم کننده است همچنین شما نمی توانید بازی های زیادی رو پیدا کنید که زندگی یک هکر رو نشون دهند .(در رابطه با این بازی هم من تجربه ای از بخش انلاین بازی نداشتم )

 

3.GTA V  ) Grand Theft Auto V  )

 

 

بازی GTA V بازیی با داستان عالی ,  گیم پلی سرگرم کننده  , بخش انلاین فوق العاده همچنین گرافیک خوب این بازی رو به مورد علاقه ترین بازی من تبدیل می کنه .

 

  1. Fortnite (فورتنایت )

 

بازی فورتنایت یک بازی انلاین بتل رویال است که می تواند برای روز های طولانی (در صورت وجود انترنت قوی ) طرفداران این سبک از بازی ها رو سرگرم کنه .

 

  1. Minecraft (ماینکرافت)

 بازی ماینکرافت از نظر من یکی از عالی ترین بازی های تاریخ بازی سازی است . زیرا شما هر چیزی که فکرش رو بکنید می تواند در این بازی بسازید . این بازی در تمامی پلفکترم ها قابل دسترسی است ( تمامی سیستم عامل های موبایلی ,  سیستم  عامل های دسکتاپی و نینتندو سویج ) همچنین این بازی دارای سرور های انلاین و مود های زیاد , جالب و سرگرم کننده است . برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید .

 

در این لیست من این پنج بازی رو به ترتیت ننوشته ام زیرا هر کدا به نوع خود بهترین هستند.

در اخر باید بگویم :

ردد ردمشن 2 : بهترین گرافک و داستان

واچ داگز 2 : بهترین بازی با ژانر هکری

GTA V  : بهترین بازی جهان باز

فورتنایت : بهترین بازی انلاین

ماینکرافت : بهترین بازی برای تجربه روی هر دستگاه و سیستم عاملی

امید وارم از این مطلب لذت برده باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی