wild bear weblog

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد دارم تا در ابتدا به سوال آیا در امد از وبلاگ عملی است پاسخ بدهم سپس راه های کسب درآمد از وبلاگ رو به شما معرفی کنم .

 

جواب سوال اول بله است زیرا تعداد زیادی راه برای کسب درامد از وبلاگ وجود دارد که الان با چهار مورد از این راه ها اشنا خواهیم شد.

 

1.همکاری در سیستم های فروش انلاین

 

شما می توانید به راحتی با ثبت نام در سیستم های همکاری در فروش سایت های مختلف و کمک به انها در فروش اجناس و همچنین در بدست اوردن کلیک به انها کمک کنید و از این را کسب درامد کنید. شما به راحتی و با یک جست و جوی کوتاه در انترنت می توانید تعدادی از این سایت ها را مشا هده کنید.

 

2.انجام تبلیغات

 

اگر شما یک وبلاگ پربازدید دارید می توانید . به راحتی در اضای انجام تبلیغات برای سایت ها , وبلاگ ها , پیج های انستاگرام و تولید کنندگان محتوای ویدیویی کسب درامد کنید. همچنین با تبلیغات برای فروشگاه های معتبر کسب درامد کنید .

 

3.گرفتن اسپانسر

 

شما می توانید از طریق همکاری با برند های مختلف و معتبر برای انها تبلیغ کنید و انها را در راه فروش محصولاتشان همراهی کنید و به واسطه این کار از انها پول یا محصول دریافت کنید .

 

4.فروش

 

اگر شما فروشگاه یا توانایی خاصی برای تولید محصولات خاص دارید . می توانید از راه فروش انها در وبلاگ خود کسب درامد کنید. همچنین با فروش مواردی مثل جزوه یا کتاب خود کسب درامد کنید و همین طور می توانید از راه دادن خدمات به افراد از انها کسب در امد کنید .

در این مطلب سعی شد راه های رایج کسب درامد از وبلاگ را کوتاه و مختصر توضیح دهم . که البته در مطالب بعدی هر کدام  از این موارد رو به صورت کامل توضیح می دهم . امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی